بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
درباره وب
About Us
آرشیو مطالب
Archive
لینک دوستان
Links
امکانات وب
Codes
پر مخاطب ها
Favorite Posts
    خبرنامه
    NewsLetter
    عضویت
    Register
    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت
    Statis-tics
    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 685
    تعداد کل نظرات : 1
    اختصاصی دوربین خورشیدی

    دوربین خورشیدی یا دوربین بدون برق چیست؟

    این دوربین ها دارای یک پنل خورشیدی هستند که در طول روز انرژی خورشید را در خود ذخیره می کنند و در شب و یا شرایط آب هوایی نا مناسب برق مورد نیاز دوربین را از همین انرژی ذخیره شده تامین می کنند. از جمله نیازهایی که با افزایش تراکم جامعه و افزایش جمعیت در جامعه بیش تر از هر زمانی حس می شود، نیاز به حس آرامش و امنیت اجتماعی است به همین علت برای کنترل امنیت جامعه مردم دست به نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته می کنند که بتوانند بر حفظ جان و مال خود نظارت بیشتری داشته باشند. یکی از دسته های دوربین های مدار بسته پرکاربرد ، دوربین های خورشیدی مدار بسته هستند که در مناطقی که سیم کشی برق و کابل کشی میسر نیست و یا قصد صرفه جویی در مصرف برق را دارند بسیار استفاده می شود و محبوب است.

    وسایل مورد نیاز برای نصب دوربین خورشیدی

    • پنل خورشیدی
    • یک شارژ کنترلر خورشیدی
    • یک باتری خورشیدی
    • دوربین مدار بسته

    انواع دوربین خورشیدی

    • دوربین مدار بسته خورشیدی KKMoon
    • دوربین مدار بسته Funxwe
    • دوربین مدار بسته Ring
    • دوربین خورشیدی WhoaCow

    کیفیت تصاویر دوربین مداربسته خورشیدی

    تصاویری که دوربین های مداربسته خورشیدی ارائه می دهند در کیفیت HD , Full HD , Ultra HD می باشند که با این کیفیت می توان  تصاویر را با جزئیات مناسب نشان داد تا کاربر بخوبی بتواند از محل مورد نظرنطارت مناسبی داشته باشد. همچنین برای اینکه بتواند در شب دید مناسبی از محیط داشته باشیم بهتر است از دوربینی استفاده شود که دارای خصوصیت دید در شب باشد.

    نصب دوربین مداربسته خورشیدی

    1. قرار گرفتن پنل خورشیدی وقتی بحث تولید انرژی میشه تفاوت ایجاد می کند.
    2. تلاش کنید پنل خورشیدی را روبروی خط استوا قرار بدید که میتواند
    3. در بهترین حالت درمعرض نور خورشید قرار بگیرد
    4. به جای این که آن ها را در سایه قرار دهید.
    5. بنا بر تجربه بهترین حالت قرار دادن پنل های خورشیدی در جهت خط استوا و انتخاب شیب ایده آل است
    6. و این اهمیت دارد که باتری شما قبل از سوییچ شدن به برق خورشیدی کاملا شارژ باشد.

    برچسب‌ها :
    دوشنبه 31 شهريور 1399 - 22:19 نویسنده : شایان بازدید : 313 ادامه مطلب
    اختصاصی خرید و نصب دوربین مدار بسته

    دوربین مدار بسته برای نظارت بر محیط استفاده می شود. اولین دوربین های مداربسته در سال 1913در آمریکا مورد استفاده قرار گرفتند و مخترع آن والتر بروش است. دوربین های مدار بسته را از جهت های مختلفی تقسیم بندی کرده اند؛ نوع سنسور، نوع سیگنال خروجی، نوع انتقال تصاویر، از نظر شکل ظاهری و کاربرد و در نهایت از نظر محل استفاده دوربین که هر کدام به صورت مجزا تقسیم بندی خود را دارد. مثلا از لحاظ نوع سیگنال خروجی، آنالوگ باشد یا آی پی؛ از نظر شکل، بولت باشد یا اسپید دام؛ از نظر نوع سنسور، سی سی دی باشد یا سیماس و تقسیم بندی های دیگر. برای خرید دوربین مدار بسته به فردی نیاز است تا در مورد نوع دوربین و قیمت دوربین مدار بسته به شما راهنمایی و مشاوره دهد که افرادی هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری خدمت رسانی می کنند. با مرجعه به سایت فروش هم می شود از خصوصیات و قیمت دوربین مداربسته مطلع شد اما در هر صورت به دلیل تنوع در نوع دوربین ها، جنس و کاربردشان بودن مشاور نزد شما بهتر و مفید تر است. عده ای برای نصب دوربین مدار بسته خودشان اقدام می کنند و عده ای هم با مراجعه به کارشناس نصب ، کار را به کاردان آن می سپارند. ما دراینجا مختصرا درمورد نصب دوربین مدار بسته توضیح می دهیم، بهترین کار برای نصب سپردن به کارشناس است اما داشتن اطلاعات در مورد آن خالی از لطف نیست و بهتر است مواردی را بدانید تا در صورت برخورد با مشکل از آن با خبر باشید.

    · بازدید از محل نصب دوربین و تایید آن برای نصب

    · تعداد دوربین ها

    · نوع دوربین براساس محل استفاده از آن

    · بازدید از محلی مناسب برای کنترل و تایید آن

    · محل عبور کابل های دوربین

    · محل تغذیه دوربین

    · کابل کشی

    · تنظیم سیم کشی

    · تنظیم نمایش و ضبط

    · تنظیم دوربین و تصاویر

     


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 3 شهريور 1399 - 20:55 نویسنده : شایان بازدید : 405 ادامه مطلب
    اختصاصی دوربین مدار بسته داهوا

    داهوا، در عرضه تولید محصولات الکترونیک در جهان و بالاترین فروش در میان کمپانی های صاحب نام تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی است و دوربین داهوا در 95 کشور دنیا دارای نمایندگی فروش و پخش است.

    داهوا یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات امنیتی در دنیاست.

    کمپانی داهوا در سال 2002 کار خود را در چین آغاز کرد و در ذیل به محصولات این شرکت اشاره شده است

    • دوربین های مداربسته تحت شبکه
    • دوربین های مداربسته HD cvi
    • دوربین های مداربسته چند وجهی
    • دستگاه های ان وی آر (Dahua NVR)
    • دستگاه های رکوردر چندوجهی (Dahua XVR)
    • سیستم های کنترل تردد , تجهیزات شبکه و سوئیچ ها
    • تجهیزات رادیویی و مایکرو
    • تجهیزات اعلام سرقت و پهباد و درون

    داهوا در کشور دنیا دارای نمایندگی فروش و  پخش است. داهوا که در ادبیات تجارت بین المللی با نام Dahua Security  شناخته می شود به دلیل سبد بزرگ کالاهای متنوع و قیمت مناسب نسبت به دیگر تولید کنندگان تجهیزات حفاظتی توانسته چندین سال از طرف نشریات معتبر و سازمان های بین المللی به عنوان بالاترین رتبه فروش دست پیدا کند. در بازار ایران , داهوا توسط نمایندگان رسمی این شرکت توزیع می شود.

    دوربین مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001  سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد .

    محصولات داهوا به طور گسترده در خرده فروشی ها، مدارس، هتل ها، بانک ها، بیمارستان ها، ساختمان های اداری، بزرگراه ها، عوارضی ها (کنترل ترافیک) استفاده می شود.

    شرکت دوربین مارکت ارائه دهنده دوربین های مدار بسته، دستگاه دی وی آر و پکیج های دوربین مدار بسته و کابل های رابط می باشد. دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری است و به صورت آنلاین خدمات رسانی می نماید.

     


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 3 شهريور 1399 - 16:46 نویسنده : شایان بازدید : 324 ادامه مطلب
    اختصاصی دوربین مدار بسته هایک ویژن

    هايك ويژن يكي از بزرگترين شركت هاي فعال در زمينه توليد تجهيزات حفاظتي است و كار خود را از سال  2001 آغاز كرده است. افزايش كيفيت محصولات و بالابردن كيفيت توليد آن به طوري كه امكان دسترسي مشتريان به محصولات كاملا با كيفيت را با قيمتي بسيار مناسب فراهم كند از اهداف اين شركت است.

    علاوه بر دوربين هايك ويژن و دستگاه‌هاي ضبط ساير محصولاتي كه در خط توليد هايك ويژن قرار دارند شامل: دستگاه هاي هيبريدي، سوئيچ شبكه، انواع لنز، منبع تغذيه، دستگاه توزيع كننده، دستگاه اينتركام، اكسس كنترل، دستگاه سنجش اثر انگشت، كارت هاي هوشمند الكترونيكي، ماژول هاي امنيتي، قفل هاي مغناطيسي و … مي باشد.

    • لنزهاي منحصر به فرد
    • ديد در شب  Exir
    • تراشه‌هاي فوق پيشرفته
    • Chipsetهاي اختصاصي
    • تكنولوژي POC
    • تكنولوژي هيبريدي از ويژگي محصولات هايك ويژن است.

    هايك ويژن محصولات خود را بوسيله 4000 نماينده خود در 155 كشور جهان ارائه مي كند. ميزان فروش دوربين مدار بسته هايك ويژن در سال 2016، بيش از 4000 ميليون دلار و ميزان فروش دوربين مدار بسته هايك ويژن در سال 2017، بيش از 5000 ميليون دلار بوده است.

    مي توان گفت هايك ويژن تنها برندي در ايران است كه به صورت مشترك در پروژه ها كوچك (خانه ها، واحد هاي اداري و تجاري كوچك و …) و پروژه هاي بسيار بزرگ (پالايشگاه ها، كارخانه هاي بزرگ و …) مورد استفاده قرار مي گيرد. همواره در ليست ده برند برتر دوربين مداربسته در جهان قرار داشته است. دوربين مداربسته هايك ويژن در بازار ايران برند پرطرفداري محسوب مي گردد زيرا كيفيت محصولات آن به نسبت قيمتشان بسيار مقرون به صرفه است. دوربين مداربسته هايك ويژن در انواع متفاوتي توليد مي گردد و داراي تنوع بالايي است. يكي از مزيت هاي دوربين مداربسته هايك ويژن اين است كه در ايران داراي نمايندگي رسمي است و با خدمات پس از فروش و گارانتي عرضه مي شود.

    شركت دوربين ماركت ارائه دهنده دوربين هاي مدار بسته، دستگاه دي وي آر و پكيج هاي دوربين مدار بسته و كابل هاي رابط مي باشد. دوربين ماركت مشاور، طراح و مجري است و به صورت آنلاين خدمات رساني مي نمايد.

     


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 2 شهريور 1399 - 15:01 نویسنده : شایان بازدید : 305 ادامه مطلب
    صفحات وب
    Pages